Artykuły

Biało-niebieska, czyli jak sponsorzy Stali Rzeszów wspierają lokalną społeczność – DPD Polska

piątek, 29/05/2020

Tym razem w cyklu Biało-niebieska gości DPD Polska - najnowszy sponsor Stali Rzeszów.

DPD Polska to kolejny sponsor Stali Rzeszów, który gości w naszym nowym cyklu pt. „Biało-niebieska”, mającym na celu pokazać szerzej, jak firmy oddziałują na lokalną społeczność, dbają o środowisko naszego ukochanego Podkarpacia i jakie z działań prospołecznych realizują, by nie tylko świadczyć usługi na najwyższym poziomie, ale także zadbać o swoje otoczenie

DPD Polska dołączyło do grona sponsorów Stali Rzeszów przed miesiącem. Współpraca obejmuje m. in inicjatywy około meczowe oraz dostawę gadżetów ze Sklepu Kibica. Firma ta od dłuższego czasu regularnie angażuje się w różne inicjatywy na rzecz społeczeństwa:

Fundacja DPD Polska – działania na rzecz pomocy społecznej kurierom, przewoźnikom, kierowcom LNH i ich rodzinom w trudnej sytuacji życiowej

– DKMS – akcja rejestrowania się w bazie potencjalnych dawców komórek macierzystych we wszystkich jednostkach DPD Polska (2019)

– Cała Polska Czyta Dzieciom – partnerstwo logistyczne z Fundacją ABC XXI – Cała Polska Czyta Dzieciom

– Wsparcie dla lokalnych inicjatyw społecznych w miejscach, w których DPD prowadzi działalność (trzecia edycja w 2019 r, prawie 30 inicjatyw ze wsparciem DPD Polska)

– „Kierunek Samodzielność” – unikalny program ułatwiający podopiecznym TND stojącym u progu dorosłości usamodzielnienie i zawodowy start; powołany we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom (2019, 2018, 2017, 2016)

– Partnerstwo logistyczne dla konkursu naukowego i festiwalu E(x)plory organizowanych przez Fundację Nowych Technologii; DPD jako fundator jednej z nagród (2019, 2018, 2017, 2016)

– „List do świętego Mikołaja” we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom (2018, 2017, 2016, 2015) – akcja na rzecz 160 dzieci z 10 domów dziecka

– „Zobaczyć morze” (2018, 2017, 2016, 2015, 2014) – sponsorowanie integracyjnego rejsu morskiego dla osób z dysfunkcją wzroku, ułatwiającego podnoszenie kompetencji życiowych osób niepełnosprawnych

– Partnerstwo logistyczne „Zakręconej Akcji” organizowanej przez Lubelskie Hospicjum dla dzieci im. Małego Księcia – wykonywanie przewozów nakrętek do zakładów recyklingu (2019, 2018, 2017, 2016, 2015)

– „Uphill Race” (2019, 2018, 2017, 2016, 2015) – sponsoring prestiżowego amatorskiego wyścigu kolarstwa górskiego i promowanie aktywnego trybu życia

– Sponsorowanie Olimpiady Logistycznej, najważniejszego branżowego konkursu przedmiotowego dla uczniów szkól ponadgimnazjalnych (2019, 2018, 2017, 2016, 2015)

– Złoty partner Warszawskich Dni Logistyki organizowanych przez Szkołę Główną Gospodarstw Wiejskiego w Warszawie (2019, 2018,2017, 2016, 2015)

– Lokalne wsparcie dla akcji Latarnik Polski Cyfrowej nakierowanej na podnoszenie umiejętności obsługi komputerów m.in. w grupie wiekowej 50+ (2016, 2015)

– Partnerstwo logistyczne festiwalu filmowego Regiofun organizowanego przez Instytut Sztuki Filmowej Silesia (2016, 2015, 2014)

– Partnerstwo logistyczne akcji „ReZimy Dobrem”, z której całkowity dochód został przeznaczony przez pomysłodawcę akcji, youtubera Rezigiusza, na budowę integracyjnego placu zabaw przy Górnośląskim Centrum Zdrowia Dziecka (2016).

– „DPD Wspiera to” (2017, 2016) – promowanie innowacyjności we współpracy z platformą crowdfundingową wspieram.to (2016, beneficjentem projektu jest m.in. Fundacja Uniwersytet Dzieci).

– Współpraca z firmą Efektum w zakresie zatrudniania osób niepełnosprawnych.

– Przewozy solidarnościowe, m.in. dla Banków Żywności i Fundacji Mimo Wszystko Anny Dymnej.

Powiązane artykuły

Najnowsze aktualności